2018-09-16

Zajęcia karate 50+.

2018-09-01

Aktywny senior - karate 50+.

2018-09-01

Fotorelacja ze szkolenia - sierpień 2018r. w galerii.

2018-08-27

 ZAJĘCIA KARATE DLA DZIECI OD NAJMŁODSZYCH LAT.

Zapraszamy na zajęcia ruchowe dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ( od 3 do 6 lat ).

 

PRZYSIĘGA DOJO

Będziemy ćwiczyć nasze serca i ciała dla osiągnięcia silnego ducha.

Będziemy dążyć do opanowania sztuki karate, aby nasze ciało i zmysły stały się doskonałe.

Będziemy przestrzegać zasad grzeczności, poszanowania starszych i powstrzymywać się od gwałtowności.

Za wyjątkiem koniecznej obrony zagrożonego życia lub zdrowia, nie będziemy stosować sztuki karate poza Dojo!

OSU!

   

Aktualności

2018-09-01 Aktywny senior - karate 50+

Zapraszamy na zajęcia karate 50 +

 

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UPRAWIANIA SPORTU

 

Samopoczucie

Dzięki ćwiczeniom zdecydowanej poprawie ulega nasze samopoczucie, gdyż pobudzamy ciało. Ruch przyczynia sie do niwelowania skutków stresu i leczy stany depresyjne. Nabieramy pewności siebie i pozytywnie postrzegamy rzeczywistość. Łatwiej nam wprowadzić samodyscyplinę, która ułatwia życie. Podczas uprawiania sportu wydziela się endorfina, hormon szczęścia mający wpływ na nasz dobry nastrój.

Wieczna młodość

Wysiłek fizyczny ujędrnia skórę i poprawia dokrwienie dzięki czemu ciało wygląda i czuje się młodo. Organizm przyspiesza samoregenerację uszkodzonych komórek.

Długość życia

Ćwicząc przedłużamy i poprawiamy jakość i długość życia, gdyż uregulowane są wszystkie procesy życiowe.

Układ oddechowy

Zwiększamy wydolność i pojemność płuc, dokrwienie mięśni oddechowych i poprawiamy wymianę gazową. 

Serce i układ krwionośny

Treningi zapewniają obniżenie poziomu cholesterolu i trójglicerydów, zmniejszają ryzyko zawału serca i udaru mózgu, stabilizują ciśnienie krwi, zwiększają wydolność mięśnia sercowego, polepszają ukrwienie wszystkich organów wewnętrznych, tkanek i mięśni.

Aparat ruchu

Dzięki aktywności ruchowej następuje poprawa wytrzymałości i siły systemu mięśniowego. Wzmacniają się stawy oraz wzrasta gęstość kości. Zmniejszają się bóle kręgosłupa i kości.

 Układ hormonalny

Sport skutecznie usuwa z organizmu hormony stresu (adrenalina i kortyzol). Endorfiny (hormony szczęścia) są wytwarzane znacznie szybciej. Regularne trenowanie obniża poziom estrogenu, który powoduje rozrost tkanki nowotworowej raka piersi; zapobiega insulinoodporności komórek, która może być przyczyną cukrzycy.

 

BE.FREE & CMS Toruń
© 2018